Kuulutko niihin, jotka sanovat että suoramarkkinointi ei toimi ja laitat saamasi kirjeet aina suoraan roskiin. Kirjeet, jotka eivät herätä kiinnostusta kohderyhmässä, joutavatkin roskiin.
Suoramarkkinointi on kaikkien tutkimusten mukaan tehokkain markkinoinnin muoto. Mutta jotta se toimisi, se on rakennettava niin, että se kiinnostaa vastaanottajaa. Se tarkoittaa, että et voi ainoastaan puhua itsestäsi, sinun on myös vastattava kohderyhmän tarpeisiin.
Tällä kurssilla opit luomaan uutiskirjeisiin sisältöä, jotka herättävät huomiota ja kiinnostavat lukijaa. Ja se vuorostaan vie heitä eteenpäin ostoa kohtI.
Tehokas uutiskirjemarkkinointi on kuitenkin tekniikkalaji. Tämän aamupäiväkurssin aikana opimme
- miten teet rakennat itsellesi hyvät kohderyhmärekisterit
- miten valitset oikeat aiheet
- mitkä kirjoitat kiinnostavaa sisältöä
- miten mittaat ja parannat
- mitä lähetysjärjestelmiä on olemassa ja niiden ominaispiirteet
Kenelle kurssi on tarkoitettu
Tämä kurssi on tarkoitettu sinulle, joka haluat lisää asiakkaita ja rakentaa dialogia ja uskollisuutta olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Riippumatta siitä työskenteletkö pääasiallisesti tai ainoastaan ajoittain viestinnän parissa, löydät tältä kurssilta uusia ajatuksia ja työkaluja toimivampaan markkinointiin.
Koulutus on interaktiivista ja keskustelevaa, koska esimerkein ja kysymyksin opitaan parhaalla mahdollisella tavalla.
8.30 – 8.45
Saapuminen, kahvia ja asettumista
8.45 – 10.15
Rekisterit ja miten niitä kasvatan
- Tyypilliset avausprosentit
- Eri sisältöä eri kohderyhmille
- Tavoitteet
- Ajoitus
- Lähetystyökalut ja seuranta
10.15 – 10.30
Lisää kahvia
10.30 – 12.00
Miten kirjoitan kiinnostavaa sisältöä – Miten selvitän mikä kiinnostaa kohderyhmää
- Sisältöformaatit
- Otsikot
- Äänensävy
- Kohderyhmä keskeinen sisältö
- Kuvitus
- Call-to-actionit
- Linkitykset