Asiakkaan valta ei ole koskaan ollut suurempi.
Pirstoloitunut mediaympäristö ja kuluttajan mahdollisuus löytää verkosta mitä ikinä haluaa, asettaa yrityksille aivan uudenlaisia markkinoinnin haasteita. Enää ei riitä, että tuote on ylivoimainen ja että siitä kerrotaan suurilla ilmoituksilla lehdissä.
Tässä ilmaisessa webinaarissa, jonka SEFE:n ruotsinkielinen alajärjestö Niord tilasi, demonstroidaan toisella kotimaisella miten yritys kuluttajan uudessa digitaalisessa todellisuudessa voi sisältömarkkinoinnin keinoin rakentaa omaa löydettävyyttään, uskottavuuttaan ja asiantuntijuuttaan.
Webinaarin 40 osallistujasta, 26 palautti tyytyväisyyskyselyn ja 18 totesi, että varmasti suosittelisi webinaarin sisältöä muille. Joten ehkä sinäkin löydät tästä jotakin hyödyllistä.