- Saako yrityksesi mielestäsi riittävästi näkyvyyttä mediassa?
- Onko yrityksesi huomioinut median muuttuneet käyttäytymismallit ja tavan etsiä tietoadigitalisoituneessa maailmassa?
Yrityksen on tarjottava medioille mielenkiintoisia näkökulmia ja uutta materiaalia ansaitakseen näkyvyyttä medioiden omissa kanavissa.
Tämän lisäksi yritysten on myös varmistettava, että toimittajat löytävät yrityksen tarjoaman sisällön helposti ja yksinkertaisesti. Se tarkoittaa että tiedotteet ja verkkosivut ovat hakukoneoptimoituja ja että omat kanavat kuten LinkedIn, Facebook, YouTube, SlideShare jne on valjastettu sisällön jakamiseen.
Kun yritys käyttää kaikkia kanavia – sekä omia, ostettuja että ansaittuja – varmistetaan että sekä toimittajat että asiakkaat löytävät yrityksen tarjonnan.
Sen jälkeen yrityksen on helppo aloittaa dialogi kohderyhmän kanssa.
Contenta auttaa yrityksiä
- ansaitsemaan näkyvyyttä mediakanavissa
- suunnittelemaan näkökulmia ja sisältöä median tarpeisiin
- rakentamaan ja ylläpitämään mediasuhteita
- toteuttamaan mediamateriaalit ja mediatapahtumat