Talorak rakentaa Vantaan ja muun pääkaupunkiseudun parhaille paikolle puisiaomakotitaloja ja rivitaloja, joiden varustetaso on
korkea ja hinta erittäin kilpailukykyinen. Talorak tekee kaiken
valmiiksi: hankkii tontin, suunnittelee talon ja rakentaa sen.
Tehokkaat verkkosivusisällöt poikkeukselliselle rakennusyritykselle
Mediavaikuttamisen keinoin Opteamin työ tunnetuksi
Suomen työttömyyden kasvaessa Opteam pystyy auttamaan 10.000 henkilöä vuodessa löytämään töitä. Opteam toimii myös työelämän uudistajana. Esimerkkinä toimii:
- Opteam Luovan -työnvälityspalvelun lanseeraus heinäkuu 2016. Palvelussa luovan alan ammattilaiset kohtaavat luovan alan työnantajat
- Opteam Nestori – eläkkeellä oleville henkilöiden työnvälityspalvelu
- ulkomailta työntekijöitä välittävä palvelu
- laaja yhteistyö julkisen sektorin kanssa, esim. ELY-keskusten kanssa tehtävät työttömyyden torjumistoimenpiteet
Opteam on myös yritysten tukena rekrytointiprosesseissa, jossa yritysten on vaikea löytää työntekijöitä esimerkiksi sijaintinsa takia.
Opteam haluaa laajasti tuoda omaa osaamistaan, näkökulmiaan ja tekemistään tunnetuksi kaikkia koskettavan työllisyyden parantamiseksi ja tähän tehtävään yritys valitsi Contentan.
Yhteistyö on alkanut syksyllä 2014 ja yhteistyön tuloksena muun muassa seuraavat mediat ovat raportoineet Opteamin toiminnasta:
- Opteamin sponsoroimat avustajakoirat, heinäkuu 2016
YLE- Turku, TV - Opteamin valmennuksista, huhtikuu 2016
Optio - Opteamin koulutusmahdollisuuksista, marraskuu 2015
Helsingin Sanomat
http://www.hs.fi/talous/a1446448787349 - Opteamin Metallimestarikoulutus, lokakuu 2015
Pohjanmaan lehdissä, muun muassa: Ilkka - Opteamin Nestorit – eläkkeellä olevat työntekijät, maaliskuu 2015
Sekä sanomalehdet että aikakauslehdet raportoivat, esim. ET-lehti - Työn löytäminen muulta paikkakunnalta ei kiinnosta, kesäkuu 2015
YLE – A-studio ja verkkopalvelu - Nuorisotakuu – yhteistyö ELY-keskuksen kanssa, helmikuu 2015
Helsingin Sanomat
Yhteistyönä laajasti eri viestinnän toimenpiteitä
Opteam on hyödyntänyt Contentan palveluja myös sisältömarkkinoinnin eri toimenpiteiden suunnittelun ja tuotannon tiimoilta ja markkinoinnin automaation käyttöönotossa.
Toimenpiteet ovat olleet muun muassa seuraavia:
- verkkosivuston toimivuuden parantamiseen liittyviä toimenpiteitä
- uutiskirjeiden suunnittelu ja tekstien toteutus sekä lähetysjärjestelmään kirjeiden luominen ja toimivuuden seuranta
- tapahtumien suunnittelu ja niihin liittyvien toimenpiteiden toteutus
- referenssicasejen suunnittelu ja toteutus
- verkkosivuartikkeleiden suunnittelu ja toteutus