Lundialla on vakaa aikomus nostaa Lundia –brändi uuteen nousuun ja on tänä vuonna tehnyt paljon kehitystyötä nuorentaakseen yrityksen imagoa ja tarjontaa. Lundia on tuonut kaikkien suomalaisten tunteman klassisen hyllyjärjestelmän rinnalle uudet, modernit kalustesarjat.
Lundian uudelle toimitusjohtajalle ja kalustesarjoille näkyvyyttä
Uusista kalustesarjoista medianäkyvyyttä
Uusi rohkea Fuuga-kalustesarja on esimerkki Lundian tarjoamasta uudesta muotoilusta, jonka Lundia haluaa tarjota korkealuokkaisia, kotimaisia kalusteita arvostavalle sisustajalle. www.lundia.fi
Kansainvälistäkin mainetta niittäneet uudet LDN Design -valaisimet ovat Lundian tärkeä aluevaltaus. Kuten kaikki Lundian tuotteet, valaisimet edustavat muotoilultaan selkeää ja konstailematonta tyyliä. Valaisinsarja ovat palkitun muotoilijan Jukka Korpiheteen kanssa tehdyn yhteistyön tulos. www.lnd-design.com
Lundian uutta kehitystä tuli luotsamaan Michaela von Wendt, 30 v, joka aloitti toimitusjohtajana 1.11.2011.
Esimerkkejä yhteistyöstä:
Lundia halusi kertoa uusista tuulistaan lehdistölle ja valitsi Contentan toteuttamaan lehdistötoimenpiteet.
Vuonna 2012 Lundia uusit viestinnän linjansa ja näkyi myös sisustuslehtien omissa jutuissa.
Viestinnän tuloksia:
- Lundia on näkynyt muun muassa sisustuslehdissä Divaani, Deko, Avotakka, Glorian Koti, Koti ja Keittiö ja Oma Koti Kullan Kallis – lehti ovat kertoneet Lundiasta syksyllä 2012.
- uuteen toimitusjohtajaan voi tutustua esim Kauppalehti Optio jutun kautta