Kohderyhmälähtöistä markkinointisuunnittelua ja tuotantoa
Kuulostaako tutulta? Eivätkö kaikki markkinointivelhot lupaile kohderyhmälähtöistä markkinointiajattelua. Juu, saattavat lupaillakin. Mutta kun sitä markkinointia ei oikein voi toteuttaa, jos ei kohderyhmää tunne
Minut muista erottelee ehkä se, että olen aika sinnikäs hakemaan sitä oikeaa viestiä, joka kiinnostaa kohderyhmää. Ihan senkin uhalla, että se saattaa tuntua työläältä.
Olen toiminut asiakasvastuullisissa markkinointitehtävissä eri mainostoimistossa ennen kuin 12 vuotta sitten perustin oman Sisältömarkkinointitoimiston Contentan. Contentassa olen laajasti suunnitellut ja toteuttanut markkinoinnin toimenpiteitä B2B ja B2C asiakkaille, https://www.contenta.fi/referenssit/. Tyypillisesti toimenpiteet ovat liittyneet digitaalisten kanavien sisällöntuotantoon.